دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ آتیش آصف آریا

  • ۲۸۲

 دانلود آهنگ آتیش آصف آریا

Download New Music Asef Aria – Atish

 آهنگ آتیش  از آصف آریا با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک ویک موزیک

دانلود آهنگ آتیش آصف آریا

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ آصف آریا آتیش 

هی این پا اون پا میکنی و بد با دلم تا میکنی تو خودت نمیدونی با من چیکارا میکنی

یه ذره بازیگوشی و همش میری تو گوشی چقدم بهت میاد لباسی که میپوشی

دیوونه شدم رسما دیگه چی میخوایی از من میترسم آخر سر یه کار بدی دستم

داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمتت من که رو بازی کردم حالا تو هم بیا یه چشمه

داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمتت من که رو بازی کردم حالا تو هم بیا یه چشمه

♫ویک موزیک♫

آتیش میریزه از اون نگاهت با اون چشات این دلو کردی سر به راهت

واسه من هر روز توام یه بازی داری خوب بلدی چجوری دلمو بدست بیاری

دیوونه شدم رسما دیگه چی میخوایی از من میترسم آخر سر یه کار بدی دستم

داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمتت من که رو بازی کردم حالا تو هم بیا یه چشمه

داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمتت من که رو بازی کردم حالا تو هم بیا یه چشمه

داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمتت من که رو بازی کردم حالا تو هم بیا یه چشمه

داره داره میریزه دلم از عشقت ولی نمیاد به چشمتت من که رو بازی کردم حالا تو هم بیا یه چشمه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی