دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلودآهنگ گمت کردم سیاوش قمصری

  • ۲۹۹

 دانلودآهنگ گمت کردم سیاوش قمصری

Download New Music Siavash Ghamsari – Gomet Kardam

 آهنگ سیاوش قمصری به نام گمت کردم با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ گمت کردم سیاوش قمصری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ سیاوش قمصری بنام گمت کردم

تو رو کجا گمت کردم که اینجوری پشیمونی تو رو کجا گمت کردم که رفتی و نمیدونی

چجوری منتظر بودم ندیدی ندیدی یهو رفتی نفس هامو بریدی بریدی

با این حسی که جا مونده توی قلبم با این عشقی که وامونده پر دردم

مگه میشه نباشی مگه میشه نباشی مگه میشه نباشی مگه میشه نباشی

♫ویک موزیک♫

تو این برزخ گرفتاری نمیخوام که قلبت بسوزه از این حالم خبر داری داره عشقت میپوسه

دیگه نیستی تو بی رحمی چجوری بود تو خونت نمیارم شبیهت رو قسم خوردم به جونت

با این حسی که جا مونده توی قلبم با این عشقی که وامونده پر دردم

مگه میشه نباشی مگه میشه نباشی مگه میشه نباشی مگه میشه نباشی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی