دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلودآهنگ علی زندوکیلی گلهای شمعدانی

  • ۲۵۶

دانلودآهنگ  علی زندوکیلی گلهای شمعدانی 

Download New Music Ali Zand Vakili – Golhaye Shamdani

 آهنگ گلهای شمعدانی از علی زندوکیلی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ گلهای شمعدانی علی زندوکیلی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ علی زندوکیلی بنام گلهای شمعدانی 

گلهای شمعدانی همه شکل تو هستند رنگین کمان را بر سر زلف تو بستن

تا طاق ابروی بت من تا به تا شد .. پیمانه هاشان را شکستند

یک چکه ماه افتاده بر یاد تو وقت سحر این خانه لبریز تو شد شیرین بیان حلوای تر

امشب تمام عاشقان را دست به سر کن یک امشبی با من بمان با من سحر کن

بشکن سر من کاسه ها و کوزه ها را کج کن کلاه دستی بزن مطرب خبر کن

امشب تمام عاشقان را دست به سر کن یک امشبی با من بمان با من سحر کن

بشکن سر من کاسه ها و کوزه ها را کج کن کلاه دستی بزن مطرب خبر کن

♫ویک موزیک♫

تو میر عشقی تو میر عشقی عاشقان بسیار داری

پیغمبری با جان عاشق با جان عاشق کار داری

یک چکه ماه افتاده بر یاد تو وقت سحر این خانه لبریز تو شد شیرین بیان حلوای تر

امشب تمام عاشقان را دست به سر کن یک امشبی با من بمان با من سحر کن

بشکن سر من کاسه ها و کوزه ها را کج کن کلاه دستی بزن مطرب خبر کن

امشب تمام عاشقان را دست به سر کن یک امشبی با من بمان با من سحر کن

بشکن سر من کاسه ها و کوزه ها را کج کن کلاه دستی بزن مطرب خبر کن

امشب تمام عاشقان را دست به سر کن یک امشبی با من بمان با من سحر کن

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی