دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلودآهنگ سیاوش قمصری

  • ۳۸۵

سیاوش قمصری طبیعی نیست 

Download New Music Siavash Ghamsari – Tabiei Nist

دانلود آهنگ طبیعی نیست به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک  موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ

لذت برده باشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید

دانلود آهنگ طبیعی نیست سیاوش قمصری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 متن آهنگ سیاوش قمصری طبیعی نیست

 

شدم یه دیوونه طبیعی نیست رفتارم یهو واستاده بودی این نمیشد آدم

حال من تعریفی نیستش هیچی یادم نیستش ازت یه سوال ازت میپرسم یه جواب میخوام فقط

تو دلت میخواد با من بمونی توی ذهن من هنوزم همونی که میخوام

نه تو میخوایی بری ولی درا بستن تو اومدی و بسته من خستم ببین 

من هنوزم نمیفهمم تو چرا باهام بدی تو و این کارات به هر دوتاییمون ضربه زدی

همه جا اسم تو اومد هر جا رفتم هر طرف

بیا برگرد که هنوزم دور نشدیم از هدف

ویک موزیک

مثل یه نوار خالی روزامون تکراری میشه حالا که به بار نشسته داری میکنی از ریشه

ببین باعث جدایی فقط و فقط غروره پس یجوری زندگی کن انگار این آدم نبوده

تو دلت میخواد با من بمونی توی ذهن من هنوزم همونی که میخوام

نه تو میخوایی بری ولی درا بستن تو اومدی و بسته من خستم ببین 

من هنوزم نمیفهمم تو چرا باهام بدی تو و این کارات به هر دوتاییمون ضربه زدی

همه جا اسم تو اومد هر جا رفتم هر طرف

بیا برگرد که هنوزم دور نشدیم از هدف

 

 

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی