دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلودآهنگ سینا سرلک آهنگ دلشوره

  • ۲۸۱

 دانلودآهنگ سینا سرلک دلشوره

Download New Music Sina Sarlak – Delshoore

 آهنگ دلشوره ازسینا سرلک بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ دلشوره سینا سرلک

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ سینا سرلک بنام دلشوره 

هر شب تو خیال نبودت سر میکنه این دلم سادم ای وای از عمری که پای عشق تو دادم

جا مونده تو دست تو قلبم عشق تو یه زخمه تو سینم مونده به دلم که دوباره تورو ببینم

باز دل منو دلشوره با عکسای تو درگیرم تو میری و من این روزا بهونتو میگیرم

باز دل منو دلشوره با عکسای تو درگیرم تو میری و من این روزا بهونتو میگیرم

بارون که میباره دوباره عطر تو میپیچه تو خونه رفتی که چیزی از عشقت اینجا نمونه

ای وای از این دل ساده هر سازی که میزدی رقصید با این همه جز تو دل من چیزی نفهمید

باز دل منو دلشوره با عکسای تو درگیرم تو میری و من این روزا بهونتو میگیرم

باز دل منو دلشوره با عکسای تو درگیرم تو میری و من این روزا بهونتو میگیرم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی