دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ نظرت چیه علی عباسی

  • ۳۲۶

دانلود آهنگ نظرت چیه علی عباسی

Download New Music Ali Abbasi – Nazaret Chie

 آهنگ علی عباسی  به نام نظرت چیه با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128

دانلود آهنگ نظرت چیه علی عباسی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ علی عباسی بنام نظرت چیه 

با تو که باشم از همه دورم

دلمو چفت میکنم با تو باهات جورم

یه نمه بارون رو صورتامون

نفسم برو بریم امشبه شب دوتامون

نظرت چیه بزنیم تو دل جاده

منو تو و یه موزیک خوب و یه سفر ساده

تو یه امشبو بپیچون بیخیال فردا

راه میفتیم دوتایی مقصدش هرجا

بگو نظرت چیه بزنیم تو دل جاده

من و تو و یه موزیک خوب و یه سفر ساده

تو یه امشب و بپیچون بی خیال فردا

راه میفتیم دوتایی مقصدش هرجا

کنار ساحل دوتایی تنها

میدوییم روی شنا من و تو و دریا

خیس میشیم دوتامون وای چه خوبه جامون

صدا خنده هامون بره بالا ابرا

نظرت چیه بزنیم تو دل جاده

من و تو و یه موزیک خوب و یه سفر ساده

تو یه امشب و بپیچون بی خیال فردا

راه میفتیم دوتایی مقصدش هر جا

بگو نظرت چیه بزنیم تو دل جاده

من و تو و یه موزیک خوب و یه سفر ساده

تو یه امشب و بپیچون بی خیال فردا

راه میفتیم دوتایی مقصدش هر جا

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی