دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام عاشقم

  • ۴۱۰

محسن ابراهیم زاده عاشقم

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Ashegham

دانلود آهنگ عاشقم  به همراه متن آهنگ از 

رسانه ویک موزیک 

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ لذت برده باشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید.

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام عاشقم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام عاشقم

تو با دلم چرا با عشقم بگو چرا چرا رفتی و وفا نکردی

چی خواستیمو چیشد چرا رفتن عادی شد تو به این دلم نگاه نکردی

عاشقم به جون جفتمون قسم عاشقم میدونی خیلی بی کسم این دلم همیشه بی قرار توئه

عاشقم به جون جفتمون قسم عاشقم میدونی خیلی بی کسم فکر تو همش توی سرم میدوئه

♫♫♫

تنهایی دردمه اینو میدونن همه تو با این دلم بگو چه کردی

رفتی با دلم تو بی مرامیات ولم دیگه جا نذاشتی واسه دردی

عاشقم به جون جفتمون قسم عاشقم میدونی خیلی بی کسم این دلم همیشه بی قرار توئه

عاشقم به جون جفتمون قسم عاشقم میدونی خیلی بی کسم فکر تو همش توی سرم میدوئه

عاشقم به جون جفتمون قسم عاشقم میدونی خیلی بی کسم این دلم همیشه بی قرار توئه

پخش آنلاین آهنگ
پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی