دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ عطر تنت افشین آذری

  • ۲۸۸

دانلود آهنگ عطر تنت افشین آذری

Download New Music Afshin Azari – Atre Tanet

 آهنگافشین آذری به نام عطر تنت با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

آهنگ عطر تنت به نام افشین آذری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید افشین آذری بنام عطر تنت 

چنان از روی محبت توی چشمانم نگاه کن منو با تموم اینکه عاشقت هستم صدا کن

ببین بوی تن تو عطر پیرهنت دل میتپونه خدا عاشقای دل پاکو به عشقش میرسونه

روی چشم من جاته وابسته به دو دستاته میمیرمو زنده میشم شاید

روی تو شدم وسواس حس من که پابرجاست تموم عشق من نفس هاته

روی چشم من جاته وابسته به دو دستاته میمیرمو زنده میشم شاید

روی تو شدم وسواس حس من که پابرجاست تموم عشق من نفس هاته

تموم عشق من نفس هاته

♫ویک موزیک♫

تو رو با زبون شیرین مادری صدات کنم تو بگی که جونم منم همینجوری نگاهت کنم

هی نگاهت کنم

اینجوری که معلومه اینجوری که معلومه دلم فقط با توئه که آرومه

روی چشم من جاته وابسته به دو دستاته میمیرمو زنده میشم شاید

روی تو شدم وسواس حس من که پابرجاست تموم عشق من نفس هاته

روی چشم من جاته وابسته به دو دستاته میمیرمو زنده میشم شاید

روی تو شدم وسواس حس من که پابرجاست تموم عشق من نفس هاته

تموم عشق من نفس هاته

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی