دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ماه عسل

  • ۱۶۰

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ماه عسل

Download New Music  Sina Shabankhani – Mahe Asa

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ماه عسل

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن  آهنگ سینا شعبانخانی ماه عسل

طاقت ندارم دور شی از من این آدما از درد من دورن
قلبم تویی بغض من این دریاست دریارو با دریا نمیشورن
از لحظه های بی تو میترسم یک لحظه فکر این هراسم باش
هرجا سر رو سجده میذارم تو رو به روی التماسم باش
شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

♫ویک موزیک♫
شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من شد
مدیونتم تا آخر دنیا تا زخم های تو تو این تن هست
تا نشکنم من زیر پای تو این دین روی گردن من هست

♫ویک موزیک♫
شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من شد
شاید این حسرت من راه یکی شدن شد شب تنهایی تو غرق هوای من شد
خنده های تو همه فرصت زندگیم بود بغض تو گریه ترین جای صدای من

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی