دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام گل عشقم

  • ۳۴۳

 دانلود آهنگ  گل عشقم رضا بهرام 

Download New Music Reza Bahram  – Gole Eshgh

آهنگ رضا بهرام  به نام گل عشقم با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام گل عشقم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید... 

متن آهنگ رضا بهرام بنام گل عشقم :

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه

گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من

این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه

گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

♫ویک موزیک♫

مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده

رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده

کفرمو دینم تو هستی هر چه میبینم تو هستی

بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه

گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

♫ویک موزیک♫

من تو را راحت نیاوردم به دست ای جان

بعد عمری بر دلت مهرم نشست ای جان

جز تو .. عشقی ندارم من .. پیدا مگر من میگذرام

آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من

این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی