دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ خانومی محسن ابراهیم زاده

  • ۴۵۱

محسن ابراهیم زاده خانومی

Download New MusicMohsen Ebrahimzadeh - Khanoomi

دانلود آهنگ خانومی به همراه متن آهنگ از 

رسانه ویک موزیک  

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ  

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده خانومی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ خانومی محسن ابراهیم زاده

♫   ♫  ویک موزیک ♫   ♫

♪♪

خانومی یکی یه دونه ای

♪♪
تو یه احساس عاشقونه ای

♪♪
بگو تا آخر دنیا با منی

♪♪
میدونم که مثل من دیوونه ای
♪♪
من دوست دارم و تو عشق منی

♪♪
خدا نکنه یه روز ازم دل بکنی

♪♪
تو قسمت این قلب زارمی

♪♪
میدونم که تو تا ابد کنارمی
♪♪
تو واسم تو دنیا یه همدمی

♪♪
آخه چند بار بگم تو عشقمی

♪♪
روی زخمای کهنه ی دلم

♪♪
خانومی همیشه مثل یه مرهمی
♪♪
تو واسم تو دنیا یه همدمی

♪♪
آخه چند بار بگم تو عشقمی

♪♪
روی زخمای کهنه ی دلم

♪♪
خانومی همیشه مثل یه مرهمی
♪♪
تو روزایی که دلم تنها بود

♪♪
دل من یک شب بی فردا بود

♪♪
درست وقتی که دلم مرده بود

♪♪
تو بی کسی روحمم افسرده بود

♪♪
تو رسیدی و گفتی خنده کن

♪♪
دل از شادیا آکنده کن

♪♪
منم می خونم و عاشقت منم

♪♪
میخوام این مهر سکوت بشکنم
♪♪
قلب بیقرارم

♪♪
به جز تو هیشکی رو نمیخواد

♪♪
کاشکی تو بدونی

♪♪
دل من دستات میخواد
♪♪
ای گل بهارم

♪♪
من میخوام از تو بخونم

♪♪
بی تو بیقرارم

♪♪
من میخوام از تو بخونم
♪♪
قلب بیقرارم

♪♪
به جز تو هیشکی رو نمیخواد

♪♪
کاشکی تو بدونی

♪♪
دل من دستات میخواد
♪♪
ای گل بهارم

♪♪
من میخوام از تو بخونم

♪♪
بی تو بیقرارم

♪♪
من میخوام از تو بخونم

♪♪

پخش آنلاین آهنگ
پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی