دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ جدیدا علیرضا روزگار

  • ۴۰۸

آهنگ علیرضا روزگار جدیدا

Download New Music Alireza Roozegar - Jadidan

دانلود آهنگ جدیدا به همراه متن آهنگ از 

رسانه ویک موزیک  

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

   

علیرضا روزگار جدیدا | دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام جدیدا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ علیرضا روزگار بنام جدیدا

♫   ♫  ویک موزیک ♫   ♫

تو رسیدی که تموم شه همه دلبستگیام
♪♪
تو همونی که میتونی ببری خستگیام
♪♪
تو دلت عاشق بارون مثه دستایه من
♪♪
کی میدونه یدونه شدی تو دنیای من
♪♪
تو فقط با نم بارون میشی عاشق که دلم
♪♪
بره واسه همه احساس تو دیوونه بشم
♪♪
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
♪♪
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
♪♪
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
♪♪
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
♪♪
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
♪♪
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
♪♪
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
♪♪
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
♪♪
دیگه بیمارتم بی جونم بعد چشمای تو دیوونم
♪♪
طعم دلباختنو میدونم
♪♪
پا به پای دلت میمونم میمونم میمونم
♪♪
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
♪♪
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
♪♪
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
♪♪
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
♪♪
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
♪♪
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
♪♪
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
♪♪
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من


♪♪

♫   ♫  ویک موزیک ♫   ♫


پخش آنلاین آهنگ
پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی