دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ بارون سهیل رحمانی

  • ۳۵۳

دانلود آهنگ بارون سهیل رحمانی

Download New Music Soheil Rahmani – Baroon

 آهنگ سهیل رحمانی به نام بارون  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 

دانلود آهنگ بارون سهیل رحمانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید... 

دانلود آهنگ بارون سهیل رحمانی

چه هوایی شده امروز که انگاری قراره دیوونه کنه قلبمو آخه بارون میباره

بیا که وقتشه دست به دست هم بدیمو به یاد خاطراتمون زیر بارون بریمو

چقدر خوبه بارون میباره تو خیابون که تو هر طرفش پره از خاطره هامون

همون خاطره هایی که فقط ما دوتایی تو خیابون زیر بارون میرفتیم چه روزایی

♫ویک موزیک♫

چه هوایی شده امروز منتظر تو بودم بیایی حس کنم خوشبختی رو از عمق وجودم

ببین خیس شده شونه های هر دوتامون چه حس خوبیه شنیدن صدای تو تو بارون

چقدر خوبه بارون میباره تو خیابون که تو هر طرفش پره از خاطره هامون

همون خاطره هایی که فقط ما دوتایی تو خیابون زیر بارون میرفتیم چه روزایی

چقدر خوبه بارون میباره تو خیابون که تو هر طرفش پره از خاطره هامون

همون خاطره هایی که فقط ما دوتایی تو خیابون زیر بارون میرفتیم چه روزایی

پخش آنلاین آهنگ
  • سلام.

    یه پیشنهاد عالی و فوق العاده براتون دارم!

    می تونید از سایت https://urlme.ir/on/mohse استفاده کنید و لینکهاتون رو کوتاه و منتشر کنید.

    هر کسی روی لینک کوتاه شده شما کلیک کنه، سایت به شما پول میده.

    اگر هم زیرمجموعه جذب کنید ، پول بیشتری در میارید.

    من ازش دارم استفاده میکنم و تا حالا درآمد خوبی داشتم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی