دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب به نام وداع

  • ۳۸۴

امیر عباس گلاب وداع

Download New Music Amirabbas Golab – Vedaa

دانلود آهنگ وداع  به همراه متن آهنگ از

 رســـانــه ویک موزیک 

  با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب به نام وداع

متن آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام وداع

♫   ♫  ویک موزیک  ♫   ♫

من روحمو از تن جدا کردم تا روح تو توی تنم جا شه

من غیر ممکن هارو میتونم وقتی پای تو وسط باشه

وقتی که دل از اختیارم رفت هرچی به غیر از تو رو دادم رفت

وقتی کنارت زندگی کردم من زندگی کردنو یادم رفت

بعد تو با دنیا وداع کردم بغضی حریف التماسم نیست

خواب و خوراک از روزگارم رفت بعد تو به چیزی حواسم نیست

دنیای من مغرور و محکم باش خیلی صبورم که نمیمیرم

چه با شکوه از پیش من میری من غیر زیبایی نمیبینم

بعد تو با دنیا وداع کردم بغضی حریف التماسم نیست

خواب و خوراک از روزگارم رفت بعد تو به چیزی حواسم نیست

 

♫   ♫  ویک موزیک  ♫   ♫

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی