دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ آخر نماندی حمید هیراد

  • ۳۵۷

دانلود آهنگ آخر نماندی حمید هیراد

Download New Music Hamid Hiraad – Akhar Namandi

 آهنگ حمید هیراد به نام آخر نماندی با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128

آهنگ آخر نماندی به نام حمید هیراد

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...


متن آهنگ جدید حمید هیراد بنام آخر نماندی 

آرام جان از عشق ما چیزی نمانده دوری تو جان مرا به لب رسانده

بی آشیان از غم تو ویرانم در این هوا بغضی پر از تکرارم

در این هوا بغضی پر از تکرارم

آرام جانم میرود از سینه جانم میبرد آتش و خاکستر شدم آخر نماندی

باران عذابم میدهد دریا عذابم میدهد از ماه تنها تر شدم آخر نماندی

آرام جانم میرود از سینه جانم میبرد آتش و خاکستر شدم آخر نماندی

باران عذابم میدهد دریا عذابم میدهد از ماه تنها تر شدم آخر نماندی

♫ویک موزیک♫

آخر همان شد که نباید میشد آه آخر همان رفت که نباید میرفت

بی آشیان از غم تو میرانم در این هوا بغضی پر از تکرارم

در این هوا بغضی پر از تکرارم

آرام جانم میرود از سینه جانم میبرد آتش و خاکستر شدم آخر نماندی

باران عذابم میدهد دریا عذابم میدهد از ماه تنها تر شدم آخر نماندی

آرام جانم میرود از سینه جانم میبرد آتش و خاکستر شدم آخر نماندی

باران عذابم میدهد دریا عذابم میدهد از ماه تنها تر شدم آخر نماندی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی