دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهراد جم دیدی

  • ۱۷۳

دانلود آهنگ مهراد جم دیدی

Download New Music Mehraad Jam - DiDi

دانلود آهنگ مهراد جم  دیدی

 ...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ دیدی مهراد جم

تو یه کم حوصله کن بده من دلتو

شدم عاشق تو

من میمونم میدونی، کاش توام بتونی

پیش من بمونی

دیدی، دیدی گفتم بی تو یه درده

مال هم میشیم هوا که سرده

مال من میشی صبر کن یه ذره

دیدی گفتم جون دوتامون

چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون

که هست دلم پیش دلت

دیدی، دیدی گفتم بی تو یه درده

مال هم میشیم هوا که سرده

مال من میشی صبر کن یه ذره

دیدی گفتم جون دوتامون

چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون

که هست دلم پیش دلت

♫ویک موزیک♫

قدمامم شونه به شونه با تو

نمیتونه بگیره کسی جاتو

تا ابد میمونی تو توو قلبم

غمت نباشه من خودم هستم تا آخرش با تو

فقط اخماتو وا کن

دیدی، دیدی گفتم بی تو یه درده

مال هم میشیم هوا که سرده

مال من میشی صبر کن یه ذره

دیدی گفتم جون دوتامون

چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون

که هست دلم پیش دلت

دیدی، دیدی گفتم بی تو یه درده

مال هم میشیم هوا که سرده

مال من میشی صبر کن یه ذره

دیدی گفتم جون دوتامون

چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون

که هست دلم پیش دلت

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی