دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

داتلود آهنگ تو رو دارم علی لهراسبی

  • ۳۰۹

داتلود آهنگ تو رو دارم علی لهراسبی

Download New Music Ali Lohrasbi – To Ro Daram

 آهنگ علی لهراسبی به نام تورو دارم با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ تو رو دارم علی لهراسبی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  علی لهراسبی بنام تو رو دارم :

از قبل تو برخوردات فهمیدم آینده دارم باهات

تو اومدی که با تو ثابت شه هیچکی بعد تو نمیتونه دیگه بیاد جات

انقدر حرف دارم که براش تو قلبم حتی جا ندارم

خیلیه یه آدم اینجوری بتونه بگه تو انتخابم اشتباه ندارم

من خیلی خوشبختم که تو رو دارم سر کن با عشقم تنها نذارم

خوشبختی یعنی که تو آرزومی هر وقت بخوامت همیشه پیش رومی

من خیلی خوشبختم که تو رو دارم سر کن با عشقم تنها نذارم

خوشبختی یعنی که تو آرزومی هر وقت بخوامت همیشه پیش رومی

♫ویک موزیک♫

من ترس از دست دادن ندارم خیال دل پس دادن ندارم

محاله وقتی از خدا یه چیزی میخوام نگفته باشم اسمتو کنارش یبارم

من قلب دنیاتم خودم یه دنیام ولی همیشه از خدا یچیزو میخوام

تا وقتی پیشمی تا وقتی من اینجام بمونی بمونی بخندی کنارم

من خیلی خوشبختم که تو رو دارم سر کن با عشقم تنها نذارم

خوشبختی یعنی که تو آرزومی هر وقت بخوامت همیشه پیش رومی

من خیلی خوشبختم که تو رو دارم سر کن با عشقم تنها نذارم

خوشبختی یعنی که تو آرزومی هر وقت بخوامت همیشه پیش رومی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی