دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

آهنگ محمد علیزاده و میثم ابراهیمی به نام خستم

  • ۳۳۶

دانلود آهنگ خستم محمد علیزاده و میثم ابراهیمی

Download New Music Mohammad Alizadeh And Meysam Ebrahimi- Khaste Am
 آهنگ محمد علیزاده و میثم ابراهیمی به نام  خستم با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128

Mohammad Alizadeh - Khastam (Ft. Meysam Ebrahimi)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید... 

متن آهنگ محمد علیزاده و میثم ابراهیمی به نام خستم

خسته ام ،‌ مث یه قایق شکسته ام

که چش رو درد دنیا بسته ام

چشای بسته ی تو کی ی بینه غصه ی منو

خسته ام ، که دیگه کوله بار و بسته ام

غم تو می مونه رو دستم

چه بد دادی جواب گریه ها غصه خوردنو

دلت نخواست بمونی و باهام یه حس تازه تر بسازی

دلت نخواست خطر کنی بیای

همش می ترسیدی ببازی

دلت نخواست نگو نشد ، می شد اگه می خواستی

اما رفتی

با اینکه خسته ام عاشقم

دلم می خواست یه جور دیگه می شد تهه مسیر زندگیمون

دلم می خواست تا آخرش یه ریز ادامه داشت این عاشقی مون

دلم می خواست تموم نشه نری تو بهتری از هر کی دیدم

حالا می فهمم عاشقم

خسته ام ، تو نیستی من همیشه هستم

برات مهم نیست حتی یک کم

که کشتی دل من اینجوری به غرق گل نشست

خسته ام ، برای تو یه حس مبهمم

آخه چی می دونی تو از غمم

چجوری تو نفهمیدی چی میشه خیلی فاجعه س

دلت نخواست بمونی و باهام یه حس تازه تر بسازی

دلت نخواست خطر کنی بیای

همش می ترسیدی ببازی

دلت نخواست نگو نشد ، می شد اگه می خواستی

اما رفتی

با اینکه خسته ام عاشقم

دلم می خواست یه جور دیگه می شد تهه مسیر زندگیمون

دلم می خواست تا آخرش یه ریز ادامه داشت این عاشقی مون

دلم می خواست تموم نشه نری تو بهتری از هر کی دیدم

حالا می فهمم عاشقم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی